З турботою до та після народження
(097) 324 65 21 (063) 849 90 14

Прорив у навчанні

Френк Бельгау та його програма “Прорив у навчанні”

На початку 1960-х, працював в класі з дітьми, що страждають від проблем читання. В Університеті Х’юстона керував лабораторією рухового і зорового сприйняття. Доктором Бельгау розроблена програма навчання «Прорив у навчанні».

Дослідження показали, що у дітей, які не встигають у навчанні, в більшості випадків, спостерігається слабка моторна підготовка. Мозкові процеси, які відповідають за оволодіння моторними навичками, також відповідають і за здібності до навчання та залежать від ефективності сенсорної обробки. Якщо дитина не здібна правильно інтегрувати інформацію від органів чуття, то скоріш за все у неї будуть проблеми з навчанням. Як раз цей недолік і є першопричиною неуспішності.

Основою освітньої програми «Прорив у навчанні» є покращення впливу вестибулярного апарату, завдяки чому спостерігається розвиток та вдосконалення основних функцій мозку.

Вестибулярний апарат координує: 1.Рецептори гравітації. 2.Сенсорні органи. 3. Кров’яний тиск. 4. Порушення ВА і рівновагу.

Створює уявлення про своє тіло: 1. Обробка інформації всередині себе. 2. Зовнішня проекція. 3. Взаємодія разом = успішна діяльність.

На які процеси впливає програма «Прорив у навчанні» 
1) Сенсорна інтеграція (побудова 3D моделі світу). 
2) Орієнтування в просторі. 
3) Міжпівкульна взаємодія. 
4) Відчуття часу і відчуття ритму. 
5) Послідовність та плавність рухів. 
6) Бінокулярний зір. 
7) Пропріоцепція. 
8) Читання, письмо і математичні навички. 
9) Темп та плавність мовлення.

Програма “Прорив у навчанні!”  включена в курс “Навчатися легко”

 

online