З турботою до та після народження
(097) 324 65 21 (063) 849 90 14

Ранній розвиток

  

Разом із мамою
     
Заняття для малюків від 6 міс. до 1.5 років ” Разом із мамою”

та від 1 до 2 років  “Розумні кроки після року”
   

  
Програма  розвитку передбачає активну участь батьків, в першу чергу мами, яка є найважливішою людиною в житті малюка в цьому віці. Саме мама, звичайно, в тісній співпраці з татком та  під  керівництвом педагога, допомагає малюку розкрити свої здібності та таланти.

Що можна робити з такими крихітками?

До трьох років діточки сприймають навколишній світ завдяки інстинктивному використанню відчуттів: дотику, слуху, зору, смаку. Розум маляти в цьому віці вбирає в себе всі навички, знання, враження, мову, культуру, стосунки близьких людей до нього. 

Основні завдання курсу:

розвиток дрібної моторики,

сенситивної сфери дитини,

розвиток мислення,

самостійності,

формування емоційних уявлень про навколишній світ.

Кожне заняття, складається з декількох незалежних пізнавальних блоків, спрямованих на всебічний розвиток усіх видів та сфер діяльності малюка.

У основу курсу включені елементи педагогіки Марії Монтессорі, Вальдорфської та інших загальновизнаних систем (Домана, Нікітіних та ін.).

Навчання дітей по методиці Марії Монтессорі на даний момент зайняло міцні позиції в усьому світі, після найбільш розповсюдженої Вальдорфської школи, Основний принцип цих систем дитячого розвитку – орієнтація на індивідуальний підхід до кожного малюка. Основне правило практичних занять – допоможи малюку зробити це самостійно.

В результаті, такий підхід до кожної дитини допомагає педагогові визначити до чого малюк має схильності, звернути більше уваги на розвиток у дитини завдатків та талантів.

Дітей чекає інтерактивне знайомство, пісеньки-руханки, пальчикові ігри, дослідження світу лісових мешканців, майстрування, ритміка, вправи та ігри для розвитку мовлення, комунікативних навичок, художня творчість та інші цікаві вправи для всебічного розвитку.

 

Заняття побудовані відповідно до вікових особливостей малюків та включають в себе комплекс вправ, спрямованих на музично-ритмічний, сенсорний, фізичний, пізнавальний та творчий розвиток. Відбуваються в ігровій формі, що стимулює діток до пізнання. Одна діяльність змінюється іншою, що дозволяє під час одного заняття охопити декілька відчуттів дитини і сфер діяльності , завдяки чому діти не втомлюються, отримують  задоволення, а також формують самостійність та прагнення до знань.
 
 

 Ведучі:

Даниленко Тетяна –  мама маленької донечки, інструктор зі свідомого батьківства та плавання з народження за авторською методикою «Як рибка у воді» Т. Азаренко, ведуча розвиваючих занять з 4-х річним стажем, майстриня авторських іграшок за розвиваючими методиками М. Монтессорі та Вальдорфською, автор лекцій та майстер-класів «Дітям – корисні солодощі та здорове харчування».

 

Бонцьо Улянамама двох діток, практичний психолог, соціальний педагог, автор розвиваючих програм для діток від 6 місяців до 7 років, ведуча розвиваючих занять з 6-ти річним стажем, сертифікований консультант телефону довіри, автор статей журналу «Наш малюк», засновник «Психологічної консультації online». Основним завданням розвиваючих занять ставить, перш за все, зв’язок між мамою і дитиною, що підкріплюється взаємодією під час виконання вправ та завдань, а також пристосування цих вправ під індивідуальні потреби безпосередньо тих діток, котрі відвідують заняття. Програма занять створюється ведучою з використанням методик світового рівня, доповнена навчальними елементами сучасних методик раннього розвитку та з врахуванням індивідуальних особливостей кожної дитини.

  

Зверніть увагу! Шановні мами!

Час проведений разом із малюком  «тільки з ним та тільки для нього» стане для вас обох справжньою насолодою. Адже вдома завжди очікує багато справ, які  забирають час та відволікають Вашу увагу.

 

Розумна ляля
  
Заняття для малюків від 2.5 до 3 років
     

  
Програма занять складається з комплексу вправ, спрямованих на навчальний (математика, мовлення), інтелектуальний ( логічне мислення, увага, мнемоніка) творчий (робота з природним  матеріалом, малювання, ліпка) та особистісний розвиток (комунікативні ігри, казко-, музико-, пісковотерапевтичні заняття).

Усі заняття проводяться в захоплюючій ігровій формі. Діти в цьому віці тільки готуються до підпорядкуванню чіткому режиму та до планомірних, нормованих занять. Головним видом діяльності для них залишається гра. Тільки через гру можна навчити малюка отримувати задоволення від процесу отримання знань та сприяти розвитку у дитини ерудиції, інтелекту, мовлення, допитливості, творчості та усіх психічних процесів:  пам’яті, уваги, уяви, сприйняття та мислення.

«Дитяча гра – це зовсім не гра, і правильніше дивитись на неї, як на найбільш значущу та глибоку мисленнєву діяльність цього віку» М. Монтень.

У програмі передбачено:

  • - сенсорний розвиток 
  • - розвиток мовлення
  • - навчання лічбі та читанню
  • - навички самообслуговування
  • - розвиток логічного мислення
  • - розвиток  уяви, уваги та пам’яті
  • - розвиток дрібної моторики
  • - координування рухів за допомогою фізичних вправ і танцю
  • - розвиток творчості
  • - музичний розвиток- розвиток слуху, відчуття ритму
  • - енциклопедичні знання
  • - вільна гра
  • - індивідуальний підхід.

Режим роботи:

Заняття проводяться 2 рази на тиждень по 3 год. ( середа, пятниця 10.00-13.00). В групах не більше 6 дітей.

 
Математика для малюків

Коли дитина досягає 3 річного віку настає черга змістових завдань, що передбачають певні висновки і набуття нових знань, а також до конкретизації видів діяльності. Наша математика побудована на природньому процесі і допоможе Вашій дитині зрозуміти алгоритмічні функції на основі предметної маніпуляції, а також у формі міні-уроків запам’ятати цифри, форми та логічні процеси. Така математика викличе інтерес до точних наук, а індивідуальний підхід допоможе малюку вибрати форму пізнання відповідно до його потреб.

 
Мовлення для «початківців»

Формування правильної вимови у дітей починається з фізичного розвитку і, щоб скерувати цей процес у корисному руслі, ми обрали фізіо-комунікативну систему навчання. Ця система передбачає вправляння у декламації паралельно з розвитком фізичних можливостей (дрібна моторика, вестибулярний апарат), що стимулює процес активності мозку і збільшує потенційні можливості розвитку мовлення дитини. Програма вміщає логічні мовленнєві вправи, ігри для пальчиків та рук, вивчення пісень і віршів з руховим супроводом та багато іншого.

  

Ляльковий театр та казкотерапія — розвиваюча подорож у казку

Казка — найзатишніше середовище для дитини: тут можливо все і мрії стають реальністю. Тому саме через казку найлегше зрозуміти і прийняти безліч необхідних явищ і принципів. Казкотерапія спрямована на формування у дітей основних моральних норм та на розвиток причинно-наслідкових зв’язків, що сприяє становленню гармонійної особистості. Сам процес казкотерапії передбачає своєрідну подорож у казку, але не в якості звичайного слухача, а у ролі безпосереднього учасника. Такий підхід дозволяє розвивати увагу, уяву і комунікативні вміння, які є невід’ємною частиною сучасної людини 

Поради експерта 

  
 Терапевтичні казочки та  психологічні підказочки для батьків

  

Казкотерапія

Казкотерапія – один з ефективних методів корекції поведінки дитини, опрацювання її страхів та мотивів діяльності. Вона належить до психотерапевтичних методів глибинного дії на свідомість та підсвідомість. Цей метод об’ємний, багато фахівців навчаються не один рік прийомам і технікам казкотерапії. Проте кожен з батьків може опанувати ази, які допоможуть у щоденному спілкуванні з дитиною, дадуть можливість краще її зрозуміти, а також делікатно допомогти у вирішенні труднощів, які постають перед малюком.

 

В чому  сила терапевтичних казок?

 Можна виділити декілька основних причин:

-            малюк ототожнює себе з головним персонажем і навчається новим формам поведінки;

-            казковий сюжет  захоплює своєю яскравістю та чарівністю;

-            малюкові простіше зрозуміти, що від нього хочуть та легше віднайти нові виходи з складних ситуацій;

-            казка передбачає щасливий кінець та позитивні емоції;

-            зміст казки сприймається відразу на двох рівнях, свідомому і підсвідомому. Свідомість дитини приймає буквальний зміст казки як вигадане, підсвідомість ж «вірить» почутому і задає потрібну програму змін у поведінці, переструктурування цінностей, поглядів і позицій.      

 

Складаємо терапевтичну казку ( поради батькам)

Для того, щоб казка чи історія набула терапевтичної сили і надала допомогу або виховний вплив, необхідно дотримуватись певних правил її створення:

  1. Казка в жодному разі не має бути ідентичною існуючій проблемі  в дитини, а лише частково дотичною до неї.
  2.  Казка повинна пропонувати інший досвід,почувши який і провівши його крізь фільтри своїх проблем, дитина змогла б «побачити» можливості нового вибору. Якщо дитина не в змозі зробити вибір самостійно, батьки (або психолог) пропонують їй свої варіанти вирішення схожих проблем;

 

  1. Сюжет казки має розгортатися в певній послідовності:

-            Жили-були(початок казки, зустріч з її героями – впізнаваними і зрозумілими дитині персонажами);

Психологи рекомендують для дітей 3-4 років робити головними героями казок – іграшки, людей і тварин. Починаючи з 5 років – фей, чарівників, принцес, принців, солдатів і т.д.

-            І раптом одного разу …(герой зустрічається з певною проблемою, конфліктом, що збігається за характером з проблемою дитини);

-            Через це(казка змінює напрямок, щоб показати в чому полягає вирішення проблеми і як діють казкові персонажі);

  1. Кульмінація(герої казки переборюють труднощі);
  2. Розв’язка(Результат дій героїв казки: «-» – Героя, що скоїв поганий вчинок, покарано; «+» – героя, що проходить через усі випробування, проявляє свої найкращі якості, винагороджено);

Розв’язка терапевтичної казки має бути позитивною!!!

  1. Мораль цієї казки така …(герої казки отримують уроки зі своїх вчинків, їх життя змінюється на краще).

  

Як правильно розказувати терапевтичну казку?

- Створити для дитини «зону безпеки». У сюжеті казки можуть поєднуватися реальні і вигадані події, персонажами можуть бути особи, взяті з життя, і герої улюблених книг, мультфільмів, а також придумані вами неіснуючі тварини, предмети, що говорять та інші фантастичні об’єкти. Таке сусідство допомагає дитині зберігати відчуття, що це видумка. Перебуваючи в «зоні безпеки», дитина не відчуває себе винним, не відчуває страху або сорому. Вона просто слухає казку, дізнається щось нове, щось зіставляє, порівнює без всяких неприємних психологічних наслідків. А це означає, що дитина може поміркувати над почутим у психологічно комфортній обстановці.
   

- Казку (історію) слід розповідати ненавмисно, ніби випадково.
   

- Для казки має бути якась  розумна підстава. Можна починати казку словами: «В однієї моєї знайомої дівчинки на підвіконні стояла така сама квітка …», «У мене є знайомий казкар, який придумав продовження оповідки (наприклад,« Кіт у чоботях ») … »або« Сьогодні вранці я бачила по телевізору передачу … ». Потім розповідається історія або зміст передачі, яку Ви нібито дивилися вранці. Якщо казка розказана правдиво, невимушено і для неї були обгрунтовані підстави, дитина буде слухати уважно, тобто якраз так, як нам хотілося б.

   
- Ніколи не аналізуйте і не обговорюйте терапевтичну казку відразу після її закінчення. Дайте дитині час зануритися в метафоричний світ і ототожнити себе з персонажами  і подіями придуманого світу. Пізніше, можна обговорити, намалювати і продовжити казку.

   
- Не перевантажуйте дитину терапевтичними казками та історіями, щоб вона не втратила до них чутливість.

 

Відгуки 

 

Напишіть відгук

* - поля обов'язкові для заповнення

 

 

online